Good morning med sylt och ost på mackan



Har suttit och ätit frukost... låååångsamt läsandes dagens Hallands nyheter. Här bredvid står ett litet korvigt bonsaiträd. Jag var på driving ranchen igår... det gick bättre än jag trodde men säkert sämre än medelmåtta. Men vad fan bryr jag mig om det!? HA! Får se vad som händer idag! Jag fick ju 13 500 i lön igår! Har faktiskt bara köpt en enda bok för 199 kr! Duktigt av mig med tanke på att jag spenderade flera tusen kronor den 25e förra- och förrförra månaden! Är nog för att jag känner att jag kan slappna av och vara mindre irriterad här. Det är ingen som tränger sig på och ingen som bara pratar om sina egna problem dygnet runt. Det råder en slags ömsesidig respekt och utrymme för alla att ta av!

Nu ska jag upp och borsta tänderna och sedan får jag se vad som händer framöver! Jag ska tydligen jobba 30 aug :| Får se vad jag kan göra åt det. Behöver ju hela dagen för att förbereda!!! Ska försöka få tag i lite förstärkning så att jag kan komma undan! Hade lyckats skriva in tiderna för den 30e på den 29e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0