Hos Popsy

Nu är jag då nere hos pappa  Varberg. Har inte varit här sedan i julas... det var alltså ett tag sedan. Men nu är jag alltså här. Utanför är ett stort fläskigt sementblandaraktigt chabrak som låter som fan. Fantastiskt nog var det inte det som jag vaknade av klockan 7 imorse. Vaknade utvilad efter att - efter 2 vakna dygn - äntligen få en natts sömn. Släkte lampan strax innan 23 och somnade nästan omedelbart.

Vi väntar iaf på att chabraket utanför - som fyller isoleringen på huset - ska försvinna... men sedan bär det av... någonstans. Pappa pratade nåt om att han ville ta med mig till en driving ranch på nån golfbana och övningsslå lite bollar. Det låter faktiskt väldigt kul... men det beror på med mig. Är jag väldigt dålig på det och pappa då försöker lägga sig i och det ändå går dåligt... då kommer det nog inte vara så kul... HAHA!! Jag kan vara rätt grinig om det går dåligt och stämningen blir för seriös!

Nu står pappa och läser här över axeln!

Nu fick jag skrivkramp så jag ska väl sluta så =D

Kram på er!

Nu blev det ett snabbt strömavbrott... tur att den bärbara jag sitter vid gickpå batterier ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0