Inventering is the shit

Först och främst så fick jag sitta i kassan under hela tiden medan de andra städade (HAHA!!!!). Sedan gick jag och åt middag (gratis från pizzerian - grekisk sallad).  Efter det frågade jag Susanne var vi låg med inventeringen.

- "HA!!! Nu ska du få göra en sak och du ska sluta så det gör inget om du blir sur på mig! HAHA! Du ska få inventera korten!"

Jag inventerade några hundra gratulationskort av olika slag i olika prisgrupper... det var kul...? ;) Sedan inventerade jag glassen ts med Lisa och Sofia... och sedan kom Philip och hjälpte till med det sista.  Sedan... var vi klara! :| HAAA!!! Bara för att vi har all kolonial och mejeri på autoorder så blev vi klara redan halvnio.
Sedan fikade vi med två tårtor och cider för att det var min och Philips sista dag och för att Hanna hade jobbat där 10 år. Det var mysigt och jag gick därifrån ts med Lisa med en klump i halsen! Uhuuuu...

Hur kan man inte sakna ett jobb där detta finns på kontoret??? Fast idag hade Philip bytt ut pistolen mot ett litet paket Kelloggs Corn Flakes ^_^

Dagens kommentar: Mats säger - "Vi säger hejdå till Philip och... Katinka, vi ses väl senare! Som en studsboll; smock rakt tillbaka i ansiktet!".

Han syftade på att jag har jobbat där förut...

Åh, jag kommer sakna alla!!! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Johan

haha :D fick du med dig paketet hem? :P

2008-08-31 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0