Nu har jag sagt upp mig

Det är nog femte ggn jag säger upp mig... ja! Femte (sjätte). Jag har iofs aldrig fått sparken så... det kan väl bero på det!?

Arbetslivserfarenhet:

1) Telemarketing, sommarjobb. Sade upp mig efter minimumarbetstiden - 5 veckor. Det var rätt så hemskt! (räknas inte eftersom det är sommarjobb... tycker jag)

2) Fruktplockning, i Australien. Sade upp mig (oss) efter en dag pga 28 (eller nåt) öre per rensat träd... plus att jag nästan svimmade efter bara en halv rad och vattnet var slut och vi knappt hittade tillbaka till van:en i hettan.

3) Max hamburgerrestaurang, jobbade 5 veckor under dec-jan månad. Sade upp mig pga att det var det fucking hemskaste jobbet (nästan värre än fruktplockningen) som jag hade haft (alltså värre än telemarketing :|) och att jag mådde skit! Och att jag hörde nada i drive in-radion... "sjfchsvd fgsekjhrs efsiheies fsilhfeslh" = "Ett maxmål tack".

4) ICA nära Enhörna. Sade upp mig efter 5 månader pga att det inte gick ihop med universitetspluggandet.

5) Westers catering & arrangemang. Har inte satt upp mig ännu :| senast jag jobbade var i slutet av april... jobbade bara 2 ggr. Inte min grej. Mailade för mer än en månad sedan och sa att jag skulle ringa ang. uppsägning... har inte gjort det ännu... pinsamt!!!

6) ICA nära Enhörna. Har jobbat sedan 24 april och ska sluta 31 aug. Hmm, vad blir det? Oj, bara 4 månader. Aja, det skulle bara vara sommarjobb från början!!! Har två löner kvar ^_^ Men tvingade mig själv att ringa en besviken Susanne idag som tog det rätt bra iom att jag sa att jag hade mått dåligt pga att det kändes så dumt!

3:e september avlöser jobben varandra och jag börjar jobba på ICA kvantum i Kungens Kurva! Snart är det dags att gå. 35 minuter kvar sedan ska jag till jobbet. 31 augusti blir det inventering! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vilken karriär, undrar var det här ska sluta...

2008-08-16 @ 14:20:54
Postat av: erik

hej på dig!

brukar handla på ica i Enhörna

Brukar handla findus snabbmat och mariestad och snus. jag vet inte om du känner igen mig men lena (grannen) brukar jobba på gåverna i södertälje.

andledningen för att skriva till dig är att man blir knäsvag så fort man ser dig i affärn hör gärna av dig mvh erik örn

0735840492

2008-08-18 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0