Riktigt skitdålig på att svara

Om det är så att du - som nu läser - är en av dem som har ring/smsat och inte har fått något svar så ber jag om ursäkt och även om överseende! Jag är lite inne i mig själv och försöker ta det lugnt! Ibland så svarar jag då inte eftersom jag helt enkelt inte orkar/har lust till att vara så pass social för den stunden/dagen/osv osv.

Jag håller sakta men säkert på att läka mig själv och snart kommer jag förhoppningsvis ha en lägenhet som kommer försnabba processen totalt!!!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

bra att du ska må bra.. jag har förhandsbokat fable 2 förresten. du får komma ner och spela och bli rädd sen! =]

2008-08-26 @ 22:09:26
Postat av: anna

:) tack för du skrev detta i bloggen, har funderat =). Hör av dej när du vill ses :) Kan gå en liten kort promemix =) kram

2008-08-27 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0