Skålar och nagellack

Jag och pappa åkte till Halmstad. Vi gick först till indiska för att jag ville köpa en mössa. Jag tyckte inte att de var som jag ville så jag köpte ingen! "För små" sa jag.... pappa tyckte de såg ut att nästan ramla av... jag höll inte med. Sedan gick vi runt överallt och letade skålar och mössor. Till slut på lagerhaus hittade vi vita skålar för 29 kr styck... jag köpte tio men av någon anledning betalade jag bara för nio...!? Sedan hittade jag två för 39 kr-depend nagellack. Jag köpte en röd och en ljusrosa... ska gå och måla naglarna snart. Sedan köpte jag en bok: "en sonat till Miriam" eller nåt hette den. Den är skriven av Linda Olsson... samma person som skrev "Jag vill sjunga dig milda sånger" som jag älskar och råder alla att läsa. Sååå fin var den!

Jag är stolt över mig själv... jag har bara spenderat 500 kronor av min lön och ca 300 kr var på något som jag kommer behöva när jag flyttar. Pappa och Lone har fått igång mig på att leta lägenhet ordentligt. Jag har hittat en jättefin lägenhet på Blocket i Liljeholmen. 4800 kr/mån kostar den. Den är sjuuukt fin. En tvåa är det. Den är omöblerad i andra hand i minst ett år. Perfekt om jag ska börja plugga nästa år!!!! Jag hoppas verkligen... även om det är låga odds!!!

Älskar er!! PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

vad bra :D

om jag får komma med ett litet önskemål, skulle det vara att få se en bild på dig å din pappa :)

2008-08-26 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0