Fan också!!!

Jag hade ut en mousserande på golvet i Täljehuset idag! Jag fick hjälp av massa folk - inklusive Jenny såklart... så det var rätt trevligt =D Fick reda på en hemlighet också! Eller kanske inte en hemlighet... men det var en hemlighet för mig. Om man har sönder en flaska på systemet och har kvar korken och kvittot så kan man gå dit och få en ny!!! Men en kille i juvelaffären gick iväg med korken så jag kunde inte hämta en >=(. Men iaf så ska jag se om jag kan spurta och köpa en vinare åt mamma imorgon bitti som jag skulle ha gjort idag... oj oj... men frågan är hur hon ska få den då <=( Aja.........

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mamma sa att hon också hade hört det :D Måste vara sant! Jävla snubbe o sno korken!

2008-12-30 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0