Jag mår ASpissSKITblä

Det är såååå mycket som inte står rätt till med mig just nu och så har jag så mycket som jag borde ha gjort! Jag vill bara krypa in under ett täcke och ligga där en månad utan människor, mat eller ljud eller synintryck! Sedan vill jag komma ut igen efter den månaden och bara vara ny! DET är vad jag vill.... men så funkar det inte.

Att vara ekonomisk oberoende vore just nu en reghå jgjteethjurt6huhwegwrh55yh53a ALLTSÅ JÄVLA SKIT!!!


INGET FUNKAR!!! NU MÅSTE JAG ÅKA MED NÅT JÄVLA UPPTÅG VAD FAN DET NU ÄR!!??????

Till Arlanda alltså!

Jag är SÅHÄR nära till tårar!!! Jag är ett nervvrak! Om någon ger mig ett stort täcke att krypa in under och betald ledighet en månad så är jag på!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Var är du på väg?

2008-12-24 @ 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0