Lips och guitar hero

Jag har - som många vet - ett xbox 360! Men jag har typ inga spel till det. Jag har viva piñata och ninetynine nights. Men viva piñata blev tråkigt och ninetynine nights sög jag på!!!

Nu har jag iaf nya önskningar!!! Jag vill först och främst ha fable II!!! För jag ääälskade ettan!!! Men sedan blir det lite dilemma för både lips och guitar hero är ju roligare att ha om man ska entertaina gäster!!! TO THE PRICE LIST!!!







Men nu när jag tänker på det: jag vill nog inte nödvändigtvis ha guitar hero! Jag kan ändå bara spela på easy och skulle nog tröttna rätt fort och så skulle bara gitarren ligga och vara i vägen!!

Fable 2 or Lips it is!!

Kommentarer
Postat av: Crull

chippa? :S

2008-12-10 @ 19:28:22
Postat av: Katinka

Jag vill inte stöda piratkopiering!!

2008-12-10 @ 21:00:46
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: yrsa

katinka jag har fable II tankat, kan bränna det om det inte känns för mycket. haha! Jag menar då är det ju inte du som tankat det?

2008-12-11 @ 01:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0