Markus och jag


Markus och jag
vi är goda vänner
fastän mycket olika
Vi tycker om olika... saker
Markus är en slyna, jag är slampa
Markus knullar runt, jag kör ***
Markus är snygg, jag är het
Men..en...sak har vi nog gemeensaamt...

.......

vi är fan så bäst!!

Det här slags ansvaret - att vara så himla snygg - är en tung börda. Det är mycket att leva upp till!!

"The Markus says:
jag brukar kalla det för "Är man snygg kommer det med ett ansvar-samtalet" och tar ung. 10 minuter
"

Markus hade det samtalet med mig i somras... jag kunde bara säga... "jag vet hur det känns!".

Iaf så tyckte Markus att jag skulle skriva ett inlägg om hur bra vi är och hur mycket jag gillar honom och hur mycket han gillar mig och vilken rolig sommar vi hade! Sedan skulle jag avsluta med en High five!

HIGH FIVE!!!

OH!!! Sedan måste jag ju flika in lite självsmickran

The Markus says:
Nää, din blogg är den bästa, i stark konkurrens med Fukken Blogg, en annan väns blogg

HIGH FIVE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0