Normalt samtal med Jocke


Tinka
håller på med en tattuering till min plastkusin

Jocke
går det att tatuera plast?

Tinka

men kusiner

Jocke
hmm...
måste man bara uppfylla det ena kriteriet?

Tinka
ja
det är en dominant gen

Jocke
att vara kusin?
eller att vara av plast?

Tinka
bara man har antingen en kusingen eller en plastgen.. så blir man både kusin och av plast

Jocke
så palst innebär att man blir kusin och kusin innebär att man blir av plast? det kan ju inte stämma

Tinka
har du inte sett
i nacken på alla barbiedockor står det "made in cousin"

Jocke
hur blir man plastpappa då?

Tinka
om man får lyssna på spice girls samtidigt som en katt pissar på huset 4 tomter längre bort

Jocke

du får inveckla medan jag går och duschar det här måste bli mer komplicerat för att ajg ska förstå
bbl

Tinka
samtidigt som katten pissar på en myra vars bästa kompis är en lus som bor i Skövde vars husdjur är en amöba från Turkiet men amöban är obegåvad och pratar inte turkiska. den pratar armenska med sin farmor som har en mekanisk lunga och sex cellkärnor

Kommentarer
Postat av: bellsebub

HAAHAHAH humor asså :D

2008-12-29 @ 01:24:07
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Bellsebub

sv;hahah de där e typiskt min humor



tjaffs me killen och hatar de jag får sån ångest .. hoppas att han kanske lugnar ner sej i morgon så vi kan talas vid ..

2008-12-29 @ 01:45:18
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0