Orka bli en bättre människa!!



Allt påverkar allt och allt påverkar mig just nu! Visste ni att bara 12% av alla kvinnor i Afghanistan kan läsa?? Är inte det sjukt. Det är så mycket kvinnoförtryck i arabländerna så det känns riktigt bra att jag gick med på att skänka en liten summa varje månad. Jag känner att jag gör större skillnad där än jag skulle ha gjort i Afrika där det redan finns så mycket!!



Sedan det där med piratkopiering!! Jag har slutat helt med det nu. Jag har längtat efter photoshop nu i evigheter och jag har bestämt mig för att KÖPA det!!! 753,30 kostar det. Undrar vad det hade kostat ifall alla som har det på datorn hade köpt det istället. 400 kr kanske?? Vad hade en skiva kostat som nu kostar 200 kr...? 100 kanske? Jag hoppas att jag kanske kan få åtminstone EN person att gå över till ett bättre tänkande!! Att ladda ner är så enkelt... så billigt! Men TÄNK på ekonomin. Tänk alla man förstör för!!! Tänk!! TÄNK EFTER!!!

Kommentarer
Postat av: Hetsapa

Det finns något som heter GIMP du kan använda tills du har råd med Photoshop.

2008-12-11 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0