Sleepy time


Nu är jag klar! Jag har varit sååå duktig! Detta bådar gott för min plan!!

- Bytt kattsand i lådan
- Borstat tänderna
- Tvättat ansiktet
- Diskat dagens disk
- Sorterat all Fridas disk i fina staplar
- Bytt vatten i kattskålen
- Fyllt på med kattmat
- Travat lite post på köksbordet

Det stora var väl inte att jag GJORDE det... iom att jag har gjort det varje dag sedan jag flyttade in här (förutom fylla på ny kattsand). Det stora var att jag gjorde det utan irritation och utmattning! Jag gjorde det snabb, effektivt och gladeligen! Jag känner att imorgon - trots jobbet - kommer bli en fantastisk dag!! =D

Massa irriterande positiva kramar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0