Cannibal Corpse

Jag diskuterade att jag tycker fantastiskt mycket om Billy Talent med Jocke. Jag skrev att jag gillade att det var lite aggro... det tillför känsla. Följ samtalet:

Billy Talent: Red flag, Fallen leaves, Devil in the midnight mass

Tinka - Maybe säger (21:01):
mycket känsla liksom!
nu ska jag ta ett bad!
kramkram!

Joey säger (21:01):
vill du ha aggro?
lyssna på cannibal corpse

kram
Tinka - Maybe säger (21:01):
mja... alltså... KRÄVER känsla i min musik... och aggro är ju också känslor
hmm... hahaha, är det extremvrålmusik?

Joey säger (21:02):
hmm...
http://www.youtube.com/watch?v=fTpQOZcNASw

Joey säger (21:03):
avgör själv

Tinka - Maybe säger (21:03):
vilken jääävla röst han pratar med
urk!
han låter som ett monster
fult headbanging!
FY
ser ut som äckliga monster

Tinka - Maybe säger (21:04):
URK!!!!
detta tycker inte tinka om!!!

Joey säger (21:04):
joo

Tinka - Maybe säger (21:04):
man hör ju inte ens vad han sjunger
han kunde lika gärna ha förlamade stämband och försöka skrika
han låter ju helt efterbliven

Joey säger (21:05):
haha :P

Tinka - Maybe säger (21:05):
du tycker om detta??

Joey säger (21:05):
det är ungrfär där jag drar gränsen
blir det tyngre än så så lyssnar jag inte

Tinka - Maybe säger (21:06):
Det där var det värsta jag någonsin har hört i mitt liv tror jag!

Joey säger (21:06):
det här suger:
http://www.youtube.com/watch?v=S8gRI0tu_rs

Joey säger (21:07):
eller kanske inte...

Tinka - Maybe säger (21:07):
vågar jag säga "hellre det här!"?

Joey säger (21:07):
om han slutar skrika skulle det kunna vara bra

Tinka - Maybe säger (21:08):
HAHAHA, alltså aldrig att jag skulle lyssna på detta frivilligt som "njutning" men han ser inte ut, eller låter inte som ett monster iaf!!!

Joey säger (21:08):
monster är coola
jag är ett monster på rymmen


Cannibal Corpse  <---- lyssna på helvetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0