Labrapporter

Nu är jag då klar med dem allihopa... INGEN av dem är ännu rätt dock... men jag har bara en kvar att lämna in som jag precis skrivit ut (rättade alla idag) och sedan lär jag få tillbaka dem på måndag! På onsdag är det den "efterlängtade" tentan... jag har inte hunnit plugga NÅGONTING ALLS!!! Allt pga de här JÄVLA labbrapporterna och att man har varit i skolan till MINST 17 VARJE DAG!!!! Det är torsdag idag och jag kan äntligen börja tentaplugga.
 
Men nu är klockan sex och jag kommer vara hemma som tidigast 20 ikväll. Då ska jag äta middag... =/ Sedan imorgon ska man väl plugga som en galning och så har jag biljetter till en mycket efterlängtad fest på lördag och sedan lär man väl vara bakfull och trött på söndag och så är det kanske dryga 3-4 timmar långa resan tur och retur till skolan på måndag för att hämta labrapporter... tror jag väntar med det faktiskt och bänkar mig vid matbordet istället och PLUGGAR! Jag vet inte hur detta kommer gå... men bra känns det iaf ine som det rätta ordet!

Men, jag får se!!! Jag har iaf ca 4 "appointments" att stämma per telefon som jag har skjutit upp i evigheter som jag ÄNTLIGEN kommer kunna ringa om imorgon när jag har självstudier! Tack gode gud!!! Nu ska vi nog sticka härifrån tror jag!!! DET ÄR DAGS LIKSOM!!!!

Massa kärlek!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0