Måste skriva av mig

Jag har ont i huvudet... pga.. aah. Jag har massa saker som jag vill lägga ner ekonomiska medel på... alla är viktiga för mitt välmående förutom Nya Zeelandresan... som i och för sig också är rätt viktigt för mitt välmående ^^

3 problem som jag inte vill prata öppet om men ändå vill prata om:

1) Har stört mig länge och nu kanske jag kan göra något åt det, fixar det sig inte blir jag rätt ledsen och liite uppgiven också faktiskt. Fixar det sig däremot blir jag chockad och lyckligare än jag någonsin anat.

2) Detta problem KOMMER ordna sig inom kort... det är bara det att mitt upptagna schema gång på gång skjuter upp det!!

3) Ett problem som många skulle bli chockade över att jag har... alla jag känner skulle nog bli det! Jag vet att det är en stor sak och att många tycker att det är helt sjukt. Men jag lider inte av det alls faktiskt... jag är glad över det... just nu.

Nu kommer jag inte fram till något mer enstaka problem som jag vill prata om... dessutom har jag så himla ont i halsen att jag inte orkar anstränga mig för en sådan krävande uppgift längre!

Kommentarer
Postat av: Jenny...igen

Gumman...? Blir lite worried nu... jag hoppas du mår bra, du vet att jag finns. Pussar o Kramar!

2008-02-12 @ 08:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0