Ny trend

Thing of the past: Jag blir mätt högst en gg i månaden vilket blir jobbigt eftersom jag älskar mat och inte kan säga åt mig själv när jag BORDE bli mätt. I november - tror jag det var - så blev jag mätt för första ggn på 3 månader. För att bli det krävdes inte mindre än FEM portioner med hemlagad kycklinggryta med massa grädde i!!! Ändå har jag ätit långt mera på en kväll, andra gånger, UTAN att bli mätt! Det är som en avgrund...

Ronja: "Vad gör jag om jag trillar ner i Helvetesskapet då?"
Ronjas pappa, Mattis: "Då gör du inge mer! Rhwaaaaah aaah!!!"

Iaf, nu har jag börjat bli mätt... eller rättare sagt VARA mätt!! Jag äter mest av allt av vana. Men jag är så ovan så jag har upptäckt att jag tror att det är såhär alla andra tänker på mat. Jag brukar alltid vara sugen på vad som helst och nu när jag inte är det helt plötsligt trodde jag att det betydde att jag är mätt. Men då tänkte jag på köttbullar med pasta och blev lite sugen. Är det såhär det SKA vara!? Hoppas detta håller så länge att jag lär mig att sluta svulla, det har blivit en konstant ovana som nog blir svår att bli av med!!

HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0