Sanna sagor om en idiot ^-^

Tinka ................... säger (19:15):
okej
du!
nu måste jag diskutera en sak här!!

Tinka ................... säger (19:16):
jag är duktig på att säga korkade saker och ångra mig direkt efteråt!

Magnus - The only way to go is in HD!   säger (19:16):
mhm 

Tinka ................... säger (19:16):
en gg sa jag "this is my bitch world" med superbitchig överkonfident röst!! grejen var ju bara den att det blev lite fel... det SKULLE vara filmrepliken "this is my world, bitch"

Tinka ................... säger (19:17):
jag har även kallat mel gibson för "mel gibs" utan att märka flera ggr och sedan förstärkt att jag säger rätt tills jag inser att jag inte alls gör det

Tinka ................... säger (19:18):
en gg iaf sa jag "jamen du vet han lilla blonda... jaa, CARTER DU VET!!" lite irriterad för micke bara sa att han inte fattade och log åt mig... jag trodde han jävlades med mig

Tinka ................... säger (19:19):
"nä, vem då sa du?" sa han
"JAMEN NICKS BROR, CARTER!" säger jag väldigt surt

Magnus - The only way to go is in HD!   säger (19:19):
mhm

Tinka ................... säger (19:19):
micke bara stor-ler och upprepar: "nicks bror, caaarter??"

Tinka ................... säger (19:20):
en sån där glödlampa tänds över huvudet på mig och jag känner den där hemska känslan av att ha argumenterat över något länge och sedan komma på hur korkad man måste ha låtit

Tinka ................... säger (19:21):
"jaja, nicks bror AARON menade jag!!" sa jag och försökte bli av det dumstämpeln
den sitter fortfarande kvar... efter mer än två år!

Tinka ................... säger (19:22):
(han i bsb heter ju nick carter om du inte är så insatt)

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, men de där är ju bara söta dumstämplingar när man själv upptäcker sina fel. Jag säger bara Stringberg..... :P

2008-02-12 @ 23:57:25
Postat av: Magnus - The only way to go is in HD!

mhm :D

och nej jag är inte något kolli som bara kan skriva mhm :P

2008-02-13 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0