Snö

Snö är ett sjukt fenomen!

Jag är ett rätt så sjukt fenomen jag med!

PS: min buss krockade i en annan buss igår... fick stå ensam i mörkret i Ronna i ca 40 minuter innan söta Markus hämtade mig!!: DS

Ska nog ta det väldigt lugnt idag. Tor-fre så var vi först på villan och ölade som tusan i en caps-cirkel, sedan till efterfest på Maria-torget och till sist irra runt på skolområdet tills dörrarna öppnades och en hel härlig skoldag till 17:15 framför sig. Fre-lör så var det födelsedagsfilmkväll hos Robin. Var ju rätt trött... kollade väl på filmen kanske 40 minuter innan jag somnade och vaknade vid sluttexterna runt tolv. Lör-sön så var det myskväll/tacokväll/födelsedagsfirande (Patrick och Thessan)/filmkväll/tequela-shottsing hos Micke... men det har jag redan skrivit om. NU iaf ska jag ta det lugnt fram till på lördag... för DÅ är det midvinterblot... DÅ ska jag vara laddad!!! Faan ändå... prov onsdagen 4 dagar senare!!! Inte smart ^^... men roooligt!

Pussigull!!!

image719

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Ha ha ha .... damen har fullt upp. Så länge du bara orkar öppna ögonen innan du kliver ut genom dörren och
klarar tentorna - kör hård (men säkert).

Fick ett mail om att NF skulle ha sin Interna den 4/4, kanske ska man som gammalt Vraque dra på sig ovven och dyka upp. Jag trivs ju så djäkla bra på SU och speciellt hos NF.

2008-02-03 @ 18:00:50
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0