Tillägg

Kom på några saker som var lite roliga angående lördagen:

1) Jockes gymnasiepolare, Ludvig, trodde att jag och Frans stod och hånglade, fast vi stod bara och ringde Jocke.

2) Hasse (Jockes kompis kompis) frågade efter nån timme eller två varför jag hade gått fram till dem och pratat med dem... bara av nyfikenhet. "Jag känner Jocke" sa jag. "Jaha" sa han och så nåt om att han blev besviken eller nåt. Han hade typ trott att jag inte kände någon i sällskapet utan bara gått fram. Skojigt!!

3) När jag gjorde tabben med att somna på tåget så att jag inte märkte att den kom fram till Tälje och därför åkte hela vägen tillbaka till Stockholm igen: Jag var inte den enda. När jag gick av på Södra så kände jag igen två olika personer som hade gått på samtidigt som jag på Centralen. HAHAHA, jag var alltså inte den enda som sov mig förbi min hållplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0