Tugg tugg

Tove: Hehehe... okej du e skum!
Anna: Fjorton 44 35 tååget
Hhhh
Hehe
Fnnffff
Heehe
*andning*
Haaaahhh
Aah
Okej jag ska bara dö nu eller hur!
Hehehehh
*låtsas klappa med händerna*
Tove: *böjer sig fram och skrattar*
Anna: Paaartybanan
Vad står det
Poison ståre... poison äääääh
Hahhahah (tyst)
Heh
Katinka: (Katinka is the silent bystander)
Tove: Som om!?
Anna och Tove: *nickande huvuden*
*frågande blickar*
Tove: Blockar... hahahha
Tack, jag har såna där om mig själv också!
Katinka... vill du ha sällskap hem på tåget eller vill du att vi ska slå ner dig på vägen?
Jag lovar, jag kan ta en träpåk, I prooomise you
Anna: Och jag har en fiiiisk
Anna och Tove: Hahahahaha
Tove: Åh, den där måste du  visa för Jocke!
Anna: Aaahah
Katinka: (skriver inte mer i rädsla för hot och våld... framförallt fisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0