Jag har en fyrkant under nyckelbenen

Den är röd och stor som en sockerbit!! Det är mycket konstigt! Hmmm... Nu ska jag iaf Gå HEM och ha ont i huvuudet!!! Det finns ingen klocka på den härn datorn. Jag är i datasalen i BÖL (Biologiska ÖvningsLaboratoriet). Klockan är fyra... är nog lite hungrig... men jag har insett att jag nog inte klarar vetemjöl så bra. När jag var hos Stefan på spelkväll härom veckorna så åt jag en halv pizza och fick sjukt ont i magen (helvetes jävla magknip). Sedan har jag inte ätit nå mjöl typ förutom i fullkornspasta. Imorse köpte jag ett paket med bröd (hjärtegott tror jag att det heter). Tove åt en bit och Mickan åt en halv men annars åt jag upp resten själv och nu mår jag sjukt dåligt. Sedan kan det ju vara den där udda röda fyrkanten på bringan också... TÄNK om det är en köttätande bakterie som har smitit från labben!!?? Nu får jag sådär hypokondriskt ont i fyrkanten!

Jag vet, jag är störd! Det kan Tove intyga! Men när jag var yngre såg jag en dokumentär om en man som fick en köttätande bakterie som började som ett litet rött märke under skärpet. Iaf så har jag alltid varit väldigt fascinerad av vad sjukdomar kan göra med kroppen och jag minns när jag och Emma satt och googlade på bilder på ordet "herpes" och hittade många extrema bilder att se på. Iaf så tillbaka till köttmannen. Han blev tvungen att operera bort halva kroppshuden och han såg verkligen ut som något flått djur på bilden de visade i dokumentären. Jag bestämde mig för att hitta en sådan bild för att ni skulle få se hur söt jag kommer vara inom ett par veckor... *hosthypokondrikerhost*. Men så hittade jag DEN HÄR och kunde inte sluta skratta... här är beviset på min störd-het!!!

image713

Mustash-mannen... alltså.... HAHAHAHAH! Tove kan intyga om detta hur lustig jag tyckte bilden var!!! Alltså det ser ju ut som någon slags urgammal djuphavsfisk från någon avlägsen plats i universum. Nää alltså... SJUKT kul.... fick ännu mer ont i magen nu av hur kul den var!! Men här kommer iaf en bild som knappt visar en bråkkdel av hur hemsk bilden på mannen i dokumentären var!!

image715

Kommentarer
Postat av: Johan

hahahhahaha fyfan vad jag garvade när ja åg denna bild :D

2008-01-28 @ 18:03:57
Postat av: Tove

Alltså.... de blir inte bättre även om jag sett dem flera gånger nu. Och ja, jag intygar att du är störd Katinka i alla fall efter att jag såg dig garva som fan åt gubben utan ansikte :P

2008-01-28 @ 19:30:38
Postat av: Prinsessan

Alltså seriöst Katinka du är störd! Sjukt-störd.. trodde du skulle skriva att du fick ont i magen av att se bilden.. men nej du fick ont i magen av att skratta åt stackaren! Illa illa, själv mår jag illa av bilderna.. :P

2008-01-28 @ 22:57:04
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0