Jippie!

Nu är tentan avklarad!! ^^ Jag hoppas för allt i världen att den är godkänd nu! Annars blir det tufft!!! Satte mig ner och ritade när jag kom hem från stan (Sthlm alltså... i Söderälje är Södertälje centrum = stan nämligen). Jag vet att jag har sagt att jag ska använda mina nyinköpte färgpennor... MEN NÄ... svart är bra ^^!!

Jag SKA försöka teckna nåt lite mer seriöst... men har inte tålamod för att rita i mer än en halvtimma... så jag tar mig inte an bilder som tar längre tid än så! Eller visst gör jag det... men inte blir det klara inte!

image699

Så kan jag ju lägga upp Parre nu när David har fått sin present också!!!
image700

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Djävlar ... du är bra!

2008-01-18 @ 22:48:18
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0