Katinka=spelguden

Igår var jag på spelkväll hos Stefan... det slutade med att jag sopade mattan med Patricia i guitar hero ;) HIHIHI.... lite får man väl skryta!? Lovv you Sparris

Sedan var jag idag hos Johan och spelade buzz.... JAG REGERADE GÅNG PÅ GÅNG!!! Lovv you 2 Johan

(Jag har råd med lite fjårtis-talk!!)

Jag ÄLSKAR guitar hero... och så vill jag ha WII också.... för tennisens skull... men helst vill jag spela tennis på riktigt!!!!

Idag har jag gått dryga 30 minuterna med lågprisvaror för 300 kr alldeles själv i två skavande papperskassar också!!! Det var nästan värre än ett träningspass haha... stora skillnaden var att det var TRÅKIGT OCH MÖRKT PISSIGT BLÖTVÄDER UTE!!!!

^^ Men men, jag är bäst i världen iaf!! ;) KRAMKRAM!!!

PS: sedan finns det en kille som är jättesöt men jag säger inte vem, ingen kommer kunna gissa... förutom en enda person som vet... fast jag är egentligen inte intresserat... vi skulle inte passa ihop!! (just to add some mystery): DS
image681image682

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Ha ha .. så du är världsbäst på gittar? Jag skönt. Själv har jag en xbox 360 men spelar endast själv, får kanske hitta något spel för fler och bjuda hem någon. Att ordna käk och lite lagom dricka för att sedan utmana varandra på något skoj spel - tja det har jag tänkt länge. Men inte blivit av ... har inga polare som egentligen är intresserade tror jag.

Så sant, man kan ju "gilla" någon fast det inte är det minsta intressant egentligen. Jag dras lite till
tjejer som är "typiska vädurar". Men de brukar ofta supa, hoppa mellan killarna och festa alldeles för mycket. Det är ju inte min livsstil.

Men "sådana" tjejer brukar ofta ha lätt att snacka med mig - vet inte hur många jag känner som avslöjar sina sexäventyr och annat. Måste ha något som får personer att känna ett stort förtroende för mig ... jag vet nog mer än jag borde göra.

2008-01-14 @ 20:04:32
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0