Monster update

Du kanske minns att jag lade upp en bild på ett monster som kom ut ur en tegelvägg. Iaf igår så nämnde Jocke filmen "hellraiser"! Då klickade det till!!! Det kom därifrån ja. Här är bilden jag lade upp för ett ganska bra tag sedan!
image687

Jag satte iaf igång med att söka på google jättelänge men hittade inget monster i en vägg. Till slut hittade jag detta och började leta efter en hel bild på den men hittade inget bättre.
image688

Sedan började jag kolla på youtube och till slut hittade jag monstret... men inte när den jagade en man ut ur en vägg. Så jag letade och letade och till slut hittade jag det!!!
image686

Det var inte som jag mindes det så jag måste ha blandat ihop tre figurer! Här är nummer tre!!
image689

PS: det var en tjej som blev jagad också... :P: DS

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Hellraiser, har aldrig sett någon av de filmerna. Är ganska dålig på att se film. Gillar inte heller för "äckliga" filmer utan föredrar psykologiskt våld - alla Omen filmerna är ju superbra (även om de är gamla).

Såg dock Planet Terror på bio, det var rätt äcklig i början när ansikten smälte bort. Men sedan blev det mer "skön" action ihop med slemmet.


Ps:
Ha ha ... så du vet inte vem jag är? Du har dock rätt i din gissning, jag fyller 35år i april men känner mig ändå som 25år. I alla fall gällande vissa saker. Ha det gott ... Mattias. ;o)

2008-01-14 @ 21:11:32
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0