Mys

Igår hade jag som sagt en HEMSK baksmälla... men det var det värt! Var vaken (när jag blivit "frisk" nog att inte ligga ner) och satt vid datorn mellan 20:00 och 00:30. Efter det låg jag och åt smörgåsar och läste i soffan i vintermörkret medan mamma sov, till kl 02:15 ca! Det var supermysigt. Sedan gick jag och lade mig och vaknade 09:30. Idag har jag städat och dammsugit och snart ska jag damma och moppa golvet också (min tur att städa lägenheten). Det behövdes verkligen... har varit så upptagen med skolan så det har gått ca två veckor sedan jag skulle ha gjort det egentligen. Men nu är dammsugningen klar och resten blir nog inte så jobbigt. Sedan ska jag bara diska också... framförallt popcorn-maskinen behöver diskas... den har blivit lika negligerad som lägenhetsgolvet!!!

Massa pussar och kramar till söta kompisar och lustiga ovänner!!!

image707
Jag pch Thessan posar fett najs

image708
But-dance: Thessan, Linda, Micke, Tommy. Väldigt smickrande...

image709
Charlies nyaste änglar: Elin och Tommy

image710
Enjoyable shaving: Patrick och Linda

image711
Bara för att det är Markus

image712
Det underbaraste allvarliga samtalet om självförtroende och självkänsla som jag någonsin har beskådat!!!: Thessan och Tiger-roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0