Tunnelbane-äckel

Fyfan, jag mår illa! Jag stod på tunnelbanan... frid och fröjd... trodde jag!!! Som vanligt pressar sig allt folk in på tunnelbanevagnen och som vanligt står man som en packad sill och väntar tills folk går av vid KTH så att man kanske ska kunna sätta sig ner. Tåget avgår från Sthlm C men något känns inte helt rätt....!!! Det står en rätt lång man i... runt 25-30-årsåldern, bakom mig. Det är som sagt inte ovanligt att ha folk pressade mot sig, men det kändes som att jämvikten sviktade lite när jag kände att tyngdpunkten låg mellan min rumpa och HANS SKREV!!! 'Vafaaan...' tänkte jag och försökte förjäves lirka mig lite bortåt. Omväxlingsvis kändes det också som att hans hand pendlade lite däremellan. Jag mådde lite illa och försökte frenetiskt inbilla mig att han bara åkte in i mig pga det ryckiga tunnelbanetåget... jag försökte ignorera det faktum att han åkte in i mig MOT tågets färdriktning!! Alla tvivel suddades till slut ut när tåget stannade på Stadion! Detta händer:

Han griper tag, MED BÅDA HÄNDERNA, i höfterna på mig och VERKLIGEN PRESSAR sig själv mot mig bakifrån som om han har SEX ELLER NÅNTING!!!! Jag blir så JÄVLA chockad och bara stirrar och typ drar mig därifrån med hjälp av andra. Jag går av tåget och väntar tills de som ska av har gått av och sedan pressar jag mig förbi honom och ställer mig i ett hörn, med framsidan mot honom så att jag ser vad han håller på med. Jag ser att han närmar sig men nu när det inte är smockfullt på vagnen så har han ingen valid anledning till att stå pressad mot mig längre! Jag spänner hela ansiktet och stirrar rakt fram och ser ut som att jag ska mörda första bästa människa som rör vid mig! Jag ser hela tiden i ögonvrån hur han tittar äckligt och perverst på mig! FAAAAN vad äcklad jag var!!!! Jag är fortfarande SJUKT äcklad och hoppas att han typ fastnar med kuken nånstans så att han blir kastrerad på väg dit han ska!!! PERVERTERADE ÄCKELGUBBE!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

stackars snutte du!

2008-01-16 @ 17:16:38
Postat av: Mr Tias

Snubben måste ju varit 'sjuk' på något sätt, socialt eller mentalt. Det viktiga är att du själv inte mår dåligt. Man blir så "paff", men om det händer igen - se då till att ha bestämt dig i förväg vad du ska göra. Kanske kan du högt säga "Taffsa inte ditt djävla äckel", det gör ju att alla tittar - på honom förhoppningsvis.

2008-01-16 @ 19:20:02
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0