Utsliten

Nu ska jag försöka hålla mig hemma resten av lovet. Jag är alldeles slut! Jag måste också göra labrapport och läsa en text inför mammas skivsläpp! Var jättenära att jag skrev 'skitsläpp' nu, hahaha! Ska duscha nu och sedan ska jag äta massa gott!!! Mmmmmmmmmmmmmat! FAST, än så länge knarkar jag inte riktigt mat!! En del av mitt nyårslöfte var ju det, att sluta knarka mat. Jag försöker hålla pli på mig själv och äta som en normal människa! Får nu se hur det går!

Nyårslöften inför nästa år:
Att börja träna
Att må FAN så jävla bra!!!!!
Att sluta knarka mat!!!!!!!!!!!

First thing på måndag så drar jag och Tove till Frescatihallen och börjar träna! =D Ska bli första gången i mitt liv... så får se hur dåligt det går!

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0