Ali Kebaba och de fyrtio "rövarna" ;)

Loggade nyss in på facebook. Har fått en ny notification. Den lyder som följande:



Jag höll på att döööö! HAHAHHA! 'Men kom igen... Ali Baba'.

Jag tryckte iaf på länken till hans namn och indeed så var han faktiskt riktigt het. Men så såg jag bakom honom och som en äkta Södertäljebo så började jag garva. För vad poserar han framför om inte en stor fet klump med kebab!!!?

Men det ironiska med det hela var att jag igår ingick i en diskussion angående att Turkar och Egyptier flirtar med mig och försöker bli vän med mig på facebook. Och vem kommer förbi och slänger en blinkning nästa dag... om inte Ali Baba himself. HAHAH! Det är nästan för mycket.. kebab och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0