Grillning i Järna

2008-07-02
 
Jag och mamma gick först till stan

På väg nerför skogsbacken från oss ser jag nåt litet som sveper förbi mig innanför ett stängsel på en tomt i skogsbacken. "Kanin!" säger jag och tänker att jag menade 'hare'. Men så hör jag mamma säga "Åååh, titta Katinka!". Jag tittar bakåt och ser... det är ett liiiitet rådjurskid!!! Helt ensam. Kvittrar som en fågel gör den också ;| "Mamma, mamma!!" tänkte vi att den skrek... stackars lilla <=(

Klicka på bilden!! ^

Senare åkte jag till Järna för att möta Anna L och några andra. Vi gjorde test ur veckorevyn och sedan dog min kamera! Fast först gick jag och Anna runt i Järna centrum...

Dessa var där sedan:
1.  2.
3. 4. 

1) LimeJohan
2) Anna/Chikkachikkalingling
3) Ged (uttalas gädd)
4) Oooh, minns inte vad han hette :S Men fick skjuts hem av honom sedan iaf!

Jag och Anna var i en leksaksaffär:
1. 2. 3.
4. 5. 6.
7.

1) Jag spelade misslyckat für elise på ett alldeles för litet piano. Kunde inte ens spela inledningen av månskenssonaten!
2) Jag blev VÄLDIGT fascinerad av en penna
3) Kolla på den bara!!
4) De fanns i olika färger!
5) Såhär såg de ut
6) Vi fäktades
7) Fan, att man ser ut som Legolas eller nåt >_<

Vi gjorde som sagt test i veckorevyn testspecial och jag åt skärgårdssill och avocado


Kommentarer
Postat av: @nn@

skoj att några bilder kom upp=) killen som körde er kallar ja för min lille bror han heter Geng :)

2008-07-07 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0