Mamma hittade gamla sms!



Australien 2006, någonstans på en åker i Mildura, australiensisk försommar men svensk höst, 2006-11-01:

"Hej! Idag har jag jobbat på en åker! Vi har fixat i ordning vindruvebuskar och det var det hemskaste jag har gjort. De hade ljugit om lönen också! Puss"

Fortfarande det hemskaste jag har gjort...

HADE INGEN BILD FRÅN MAX SÅ DET BLEV FRÅN DEN PERIODEN ISTÄLLET!



På MAX hamburgerrestaurang i Södertälje 2007-02-01 på toaletten, 10:27:

"Hej, sitter på jobbet och kissar! Du skulle hämta mig runt 18 va?"

Vad ska man annars göra när man är på toa??

JAG HAR INGA FOTON MELLAN PERIODEN MARS-SEPTEMBER... SÅ JAG LÄGGER IN EN BILD SOM JAG HAR RITAT I PAINT ISTÄLLET!... DEN ÄR DOCK HEEELT ORELEVANT... MEN FRÅN DEN PERIODEN IAF:



Vår 2007-04-12, Katinka på ICA Enhörna, "lunch" första dagen... dissorienterad, 18:40:


"Hej, jag sitter inne på blöj- och ficklampeförrådet och har rast. Är du på ikea?"

Jag var - efter MAX kassa "personalrum" - inte van vid normala lunchförhållanden... därför förstod jag inte att det fanns ett sådant på ICA. Därför spenderades min första lunchrast där - pinsamt nog - i baklagret för icke-kolonial-artiklar.

HADE BILD PÅ FARMORS GRAV... HITTAR INTE!

Försommar på en kyrkogård i Södertälje vid Weda, fint väder 2007-05-03, 19:09:

"Jag är på kyrkogården! Jag hittade en söt gravsten: skogshuggare NAMN 27 11 1947 till 15 05 1998 Livet blev för kort, en tall tog lvet bort. Dessutom hittade jag fyra gravar bredvid varandra med syriankillar mellan arton och tjugo som alla dog 2001. Bilolycka? Hoppas att det går bra! Puss"

Det som var roligt i det smset var klart dikten tillsammans med yrket på mannen i grav nr 1!!



Sommar på ICA Enhörna 2007-07-21 kl 08:15... lite mer avslappnad och invand...: "Försov mig som fan! Jag vaknade 07:39 och skulle med 08bussen från stan" <jag bor i Brunnsäng och bussen går från Södertälje C vid centrifugen under klaffbron> "Jag lyckades klä på mig, kissa, hitta solglasögon att dölja svarta ögon med, hitta nycklarna, packa ner smink, packa ner allt att tvätta ansiktet med samt hårfix och ett frukostäpple! Jag hann till bussen."

Detta var skickligt enligt mig och jag förstår fortfarande inte hur jag gjorde!!! Bilden är förresten tagen från baklagret som nämns ovan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0