Oh yes!!

Är hemma. Fyfaaan vad skönt!!!!! Ska duscha nu och ta hand om mig. Aldrig äta 4 grillade fläskstekar och 8 kycklingklubbor igen!!! Inte heller fem lass med klyftpotatis m. salsa eller 5 kg sallad!!!! Eller det kommer allra troligast hända igen... om än inte exakt likadant. Men för fan, håll mig borta från mat. Avgrundshålet är alltid öppet!

Men det var kul i lördags, jorå (Micke L). Mätt blev jag som sagt, áaaah! (Markus). Men SÅ mätt kommer jag inte bli på länge, närå (Katinka). Kvällens höjdpunkt var lugnt när Micke L skrattade!! ÅÅÅÅH!!! Hahaha!!! Så sött! Han liksom började hoppa från fot till fot!! HAHA! Kom i säng (hemma hos Markus i Enhörna som tur är) med kläderna på och allt runt 3 inatt och så gick jag upp 06 igen. Jag åt tre små skedar jordnötssmör :P och läste Mark Levengoods bok om vad barn säger och håll på att dööö för den är så kul! Sedan åt jag lite körsbär, hallon och smultron på vägen till affären (för att jobba). Tog ca 45 min att gå för jag stannade och gjorde massa överallt så jag kom fem min för sent. Men det gjorde inget för jag och Sofia skulle bara öppna och allt hanns med väldigt finfint iaf! ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en underbar söndag babe. Vad är inte bättre att göra på en söndag än gå på bio? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 här får du gratis biobiljetter

2008-07-20 @ 16:30:29
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0