Piercing... lö golden

Jag köpte två nya piercings idag... för att kunna byta mot läkningspiercingen. Förra ggn jag skulle byta tog jag enkelt ut läkningspiercingen men hade ett HELVETE med att sätta i den nya svarta ringen. Idag när jag kom hem från Sthlm ställde jag mig framför badrumsspegeln och började "skruva". Men det var just det... INGENTING skruvade på sig. Det enda som hända var... INGENTING!!! Läkningspiercingen bara snurrade runt i sitt hål men kulan satt där den satt.... Jag stod där i typ en kvart innan jag gav upp! Nån gg nästnästa vecka - eller när jag inte jobbar - drar det ner till Swahili Bobs så får han slita ut den... för det GÅÅR inte!!!

FAN!!!

Nu ska jag kanske ut och cykla... jag DRACK massa grädde. Grädde rockar!! Det är fan så gott. Marängsviss nästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0