So hot... soooo hot!

Det är alldeles kokhett här inne (i mitt rum). Jag har fönstret öppet. Jag kan ju säga att det märks inte förutom att man hör bilar nerifrån Birkavägen. Sitter och kollar på min ABSOLUT DISCO. Sitter och lyssnar på skrivaren som jag har igång tvärsöver lägenheten. Kanske bild nummer tre är färdig... jo.. det låter så! Ska kolla!

Nope... jag hade fel!! Sooooo fucking slooooooooooo-ooooooooo......... ooooooooow!!! Kan lägga in lite cykelbilder under tiden ^^

Jag gick ner till källaren fem över nio för att åka ut och cykla lite innan SYTYCD.



Jag cyklade ut och så fort jag satte mig på cykeln... 'aaaaaaah' det var underbart. Som att flyga ^_^!!! Sedan hittade jag en stor hare... jag cyklade efter den ett tag... det var kul!! Lite läskigt att styra efter en hare med en hand och ta kort med den andra samtidigt bara :P





Och nej Jocke, jag gick INTE på Berns salonger efteråt!! Sedan cyklade jag ner till min gamla skola (6an till 9an) Nyckelskolan. Där tog jag kort på lekställningarna som den blinda (jag skämtar inte, han var blind!!) konstnären byggde.... sedan cyklade jag upp för HELA den hemska backen (egentligen tre backar).


Lekställningarna


Backen nerifrån


Backen uppifrån


Såhär slut var jag efter backen

Sedan var jag bara TVUNGEN att ta kort på det här huset... det ligger på Birkavägen.



På tal om creepy. När jag var liten var jag så rädd för att gå ner själv i källaren i vårat höghus. Kan du förstå varför?

1. 2. 3.
4. 5.

1) Dörren in till cykelförrådet utifrån
2) Gången ner till tvättstugan
3) Dörren in till de personliga förråden innanför cykelförrådet
4) Inne i cykelförrådet
5) Dörren in till cykelförrådet innifrån

Kommentarer
Postat av: Jenny

VA? Har de KVAR de där skräphögarna?!!!! :S :S

2008-07-31 @ 20:16:44
URL: http://whatitfeelslikeforagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0