Södertälje view

Johan kom över efter att ha hetsköpt en påse chips (som jag inte smakade en smula av ^^) på skepparns. Vi gick runt mitt "hus" och gick längs berget till en högre belägen punkt var vi kunde se en stooor del av Södertälje. (den runda globen mitt i smeten är Tom tits nya luftballong).






Efter det gick vi hem till Johan och larvade runt på hans dator. Till sist ville Johan sova men då hittade vi en video på youtube. Denna:


Så var vi tvungna att kolla på den. Sedan ville vi ju se 80-talet också!!



Men efter det var dete dags för mig att gå hem! ^^





Så var man hemma ca 03:30 och kom i säng ca en timme senare! Nattinatt sa man och drog ner draperierna för soluppgången!

Kommentarer
Postat av: Johan

bästa bilden är helt klart på nycklarna :D

2008-07-12 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0