Time to myself



Jag har haft alldeles för mycket på tapeten på sistone. Jag behöver verkligen lite tid för mig själv. I höst hade jag tänkt åka på sista minuten  med några kompisar (de som hade velat- eller kunde komma med) men nu tror jag att jag ska åka ALLDELES ensam på solsemester och bara koppla av. Jag tänkte åka en vecka till någon lugn och fin stad och bara dricka chillout-drinkar och bunkra upp med massa böcker och shoppingpengar. Har jag lust blir det kanske 2 v... det är all up to hur jag känner mig då. Men jag trodde att det skulle do me good. Ursäkta svengelskan men jag orkar inte komma på lika bra uttryck på svenska!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Glöm inte bli raggad på av Håriga greker!

2008-07-24 @ 13:50:02
URL: http://jagharfortfarandeingenblogg.nu :)
Postat av: Tove

Men imorn ska du inte va ensam! Imorn har du mig!

2008-07-24 @ 15:24:19
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0