Att-göra-lista

Idag tänkte jag göra några viktiga saker. Har till och med gjort en att-göra-lista på 5 punkter! En av dem: söka jobb till i höst. Åh, så jobbigt!!! Hoppas jag hittar nåt bra alltså. Här ska tjänas pengar!!! Ska nog söka till ica maxi-butiker närmare sthlm. Ska försöka flytta dit till hösten. Här i tälje kan man ju inte stanna kvar. Fast jag kommer nog faktiskt sakna mamma lite... =/

Nä, skönt med ledighet. Nu ska vi se vad jag ska ta tag i först... just det, en punkt måste jag stryka: ringa till läkaren. Telefontiden är mellan 08 och 08:30. Nu gick MC hammer - Hammertime igång. Jag har på shuffle på alla mp3-låtar jag har på datorn (ca 5000).  Nä, detta var jag inte sugen på att lyssna på. Bytte några snäpp. HAHA; yes! The lion king - I just can't wait to be king!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0