Bokhylla

Jag har ett sånt där fritt bokhyllsplan


Fast mitt är rätt fult och begagnat i vitt trä

Det sitter ovanför datorn. Igår så reste jag mig upp från "datorstolen". Självklart slår jag i huvudet!! När jag har slagit i nåt svär jag högt och väldigt fult i huvudet och biter ihop tänderna. Men det är ofta ingen annan som märker - som när jag slog i tumnageln när jag satt i kassan igår och den var bortdomnad i två timmar efteråt, då märkte kunden knappt att jag slog i den.

Iaf så satt jag och rufsade lite i håret senare och då kom det blod på min hand. OJDÅ! Jag blödde visst i huvudet. Jag sa det lite förbigående till mamma när hon kom in strax efter upptäckten. Hon kollade och sa "nemen, gumman!!!". Efter misslyckade försök att få mig att tvätta ur såret så kommer hon med alsolsprit och fixar! Vad skulle jag egentligen göra utan mamsen!!? ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0