Brist på mat


I brist på även bilder


Nu har min brist på mat gått in i en helt ny och spännande fas!

Jag fick ju tillbaka på skatten härom veckan. Då gick jag och Johan och shoppade mat på Willys.

En rolig sak som jag måste flika in är att han gick för att köpa grönsaker och frukt. Jag har för mig att han kom därifrån med en gigantiskt vattenmelon och en bakad potatis... inte vad som var väntat direkt.

Iaf så köpte jag nästan uteslutet frysvaror. Som ni vet bor min syster, Jannike, här just nu. Jag shoppade mat då eftersom hon skulle flytta till mormor och morfar den 5 juni... men det blev liksom aldrig av. Så nu ligger alla mina frysvaror och tar upp ett HELT frysfack hos Johan. Det känns ju bra. Kan ju säga att jag just nu i stort sett lever på riskakor och blodpudding... man skulle kunna säga att jag börjar tröttna............................ Jag har en varma koppen blåbär i skafferiet... men det är inte riktigt mat... liksom.......

Kommentarer
Postat av: Johan

jag köpte faktiskt fryst lax oxå ^^

2008-06-09 @ 11:42:05
Postat av: Patricia

Men lilla bruden, är det sånt du lever på.. När jag kommer till sthlm ska jag steka kycklingfilé åt dig varje dag..

2008-06-11 @ 19:51:32
URL: http://parris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0