Cykeltur

Ska snart ut på en cykeltur. En timme tänkte jag ungefär! Kollade med pappa ang. utställningscyklar som jag kanske kunde få en av (han är en chef på MONARK i Varberg). Så får se vad som händer ^^ Det är verkligen roligare att cykla än att gå... iaf om man är själv. Annars kan det vara kul att promenera runt lite! ^_^

Nu ska jag smart ner till cykelförrådet! Krameli... fjårtis... kram

PS: pratade om att jag hade träffat pappa med Parre igår. Så skulle jag skicka en bild på honom. Första bästa bilden jag hittade var lite hilarious! Det är från Grekland när jag var liten när pappa hade på sig sin "heta", randiga bananahammock och en turistkeps med en lång blond tofs där bak. Pappas flicka tycker pappa är bäst i världen!!! (L)


Kommentarer
Postat av: Johan

hahaha smickrande bild :D

2008-06-06 @ 01:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0