Den spännande fortsättningen

Efter jobbet tänkte jag 'Nu måste jag svara på smset!'.

Mitt sms
Hej! Jag är smickrad över ditt brev och jag tycker verkligen att det var modigt av dig. Men jag är tyvärr inte intresserad. Jag hoppas du får en jättebra dag och tackar så mycket för brevet som iaf lyste upp min dag! Mvh Katinka

Hans sms som svar
Hej.jo min dag blir bra endå.jag blev glad att du svarade på det :) nu har jag iallafall frågat.men vi ses nog man måste ju handla mat.ha en fortsatt bra dag mvhp/"CENSUR"

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!

2008-06-15 @ 20:30:07
Postat av: Anonym

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAA!!!!!

2008-06-15 @ 20:30:51
Postat av: Tove

^^

2008-06-16 @ 00:04:51
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Crull

Det var nog ingen fara iaf =)

2008-06-16 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0