Ica's supervecka


Idag fick vi tårta på ica. Det var marängtårta med grädde och choklad i. MUMS!!


Imorgon blir vi bjudna på vad vi vill från Enhörna pizzeria. Med tanke med hur ONT jag fick i magen idag av att utsätta min mage för både tårta och massa gratisbröd så ska jag nog ta en smaskig grekisk sallad!! ^_^


På lördag kl 18 bjuder Susanne och Mats (ägarna) personalen på midsommardagsfirande hos Anna ( S' och M's veranda är under renovering). Det blir mat och vin och skoj tydligen. Men jag hade pratat med ett par människor om att man kanske skulle dra ihop några och fira midsommar på lördagen eftersom jag ska i andra kretsar och fira på fredagen! Får se hur det blir med lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0