JAG HATAR MIG SJÄLV!!! Låt mig dö... typ...

Sammanfattning om igår - som jag skulle skrivit den igår
Corona
Full
Piercings
Infektion
Topless
Touchy-feely
Sexigt
Smal
Stringtrosor
Sandviken
Bearnés och potatis
Salt x3

Sammanfattning om igår - som jag känner det idag
Fet
Touchy-feely
Topless
Bada
Bullimi
Bearnés med potatis
Fult hår
Ångest
Osäkerhet
Slamperi
Choklad
Full


Jag mår så jävla dåligt idag och tycker inte om mig själv alls!! Jag har ångest och vill gråta och vill bara dö. Jag åkte buss hem nyss och det satt en bebis och spontanskrek en bit ifrån mig. Jag kände att jag bara ville spy - inte alls pga någon bakfylla. Jag ville ta den där barnvagnen och bara rulla av bussen mitt på en motorväg. Jag HATADE den där bebisen! Jag mår så JÄVLA piss. Jag var så JÄVLA trist imorse. Jag mådde bra typ fram till jag gick upp ur sängen och såg mig själv i spegeln. Sov hos Markus och nån gg runt 09 kom Micke L och lade sig på madrassen bredvid. Låg och snackade ett tag och sedan gick jag upp. Sedan gick allt utför och nu vill jag bara att allt ska ta slut!!! Jag är så djävla deprimerad/deprimerande. Jag har problem! Placera mig på en instutition!!! Jag känner mig som ett djävla fetto och har säkert både bullemi och anorexi. Ja, där hör ni folk. Jag har seriösa djävla problem!!! Nu vet ni!

Jag HATAR mig själv idag. Jag är så fett ful i håret och piercingen är infekterad (konstigt)....

FAN hoppas någon puttar in mig framför en bil så att jag hamnar i koma och blir smal. Så illa känns det faktiskt idag. Alltså jag har ett sjukt ohälsosamt förhållande till mat. Jag vet inte hur man slutar äta. JAG KAN INTE! Jag vill ärligt gå och spy tills det inte finns nåt kvar!!! Jag kan må bra!!! Det är på senaste tiden som det här har kommit... i perioder. Det är efter jag har varit hemma hos nån oftast som det händer. Hemma har jag hälsosam god mat som jag lagar portionsvis så att det blir lagom och bra. Men kommer jag hem till nån... då GÅR det inte. Då äter jag tills allt är slut!

Jag vill gråta. Jag ska på personalfest ikväll. Jag vill inte, men jag borde. Jag kan ju inte sitta hemma och tyna bort i självförvållad ensamhet!!! Fan jag borde inte få finnas till. Jag är patetisk. Hata mig inte nu!! Jag är nere i en sänka och vet att jag kan ta mig upp. Jag måste få kontroll över mig själv!

Ironi på facebook:

Somebody has just compared you with one of his friends and thinks you can drink more.

11:19pm

Nu kom mamma in och började prata! GÅÅÅ!!!! Snälla, läser du det här. Börja inte diskutera det! Jag ska bli frisk. ÅÅÅÅH! Råångest!!!

PANIK!!!!

Undrar om någon kommer bli chockad över det här! Jag måste komma tillbaka på rätt spår bara!!!!

OCH FAN vad dryg Micke A var mot mig idag. £@$€£€@£€$@$

Alltså NU FÅR HON GE SIG! Mamma, du märker att jag inte vill prata... gå härifrån!!!

C: "Är det nåt?"
K: "Nä, jag är bara trött... jag vill vara själv..."
C: "Jaha, okej..."
C: "... är det nåt du vill prata om... NÄ, förlåt!"
K: "..."
C: "Säg till om det är nåt du vill prata om!"
K: "M!"

Hoppas nästan ingen läser det här men det kanske är nödvändigt för att jag ska kunna skärpa mig att det kommer ut! Nu ska jag duscha sedan ska jag på personalfest!!!

Fan vad jag suger, förlåt nu om jag gör nån besviken. Jag LOVAR att jag inte alltid är såhär. Det här är det värsta jag har mått sedan mig depression i högstadiet!!!

PS: Jag kommer inte svara på mobilen idag!!! INTE!!! MASSA ÅNGEST!!!!!! Vad jag är äcklig, allt bara rör sig!!! Jag förtjänar inget idag.... jag vill inte ha nån kärlek... jag vill bara vara ifred.... personalfest here I come...

Citat
"Men det är det som gör Katinka så sexig! Att hon är egen... eller inte egen... JO egen!"
"Ni har fan skitfina bröst båda två...!"

Don't judge! Jag ska må bättre... redan idag hade jag tänkt! Jag som mådde så bra igår!

Kommentarer
Postat av: frida

krama

2008-06-22 @ 11:50:42
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Tove

Ingen blir besiken på dig bara för att du mår dåligt. Man har rätt till det. Men jag står för vad jag sagt! Du är snygg, bäst och vackrast.... det förändras inte. <3

2008-06-22 @ 21:31:56
URL: http://toba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0