JÄVLA KLAFFBRON!!!

1) 2) 3)

1) Gårdagens middag: Stekt lax, quinoa och gogreen bönmix i stark limesås
2) Dagens frukost: Omelett med resten av bönmixen
3) (En av)Dagens "mellanmål": Vattenmelon, russin och kiwi

Jag var på stadium... där hade de en sorts skateboard... BARNSORTEN. Kostade 199 kr... Fula var de också!!!


Såhär fullt var det på bussen hem!


Såhär kul var det på vägen hem från bussen. PRECIS när jag kommer upp i Kattsvansen mot klaffbron så går bommarna ner... fan. Som vanligt dröjde det också 5 år innan man ens såg båten. JAG kunde ha simmat med ena lilltån bredvid båten och ÄNDÅ hunnit fram innan den!!!


Men så till slut kom den..... långsamt...............


När båten så hade vänt ryggen till fälldes klaffarna slutligen ner... långsamt...


Fin utsikt fick jag iaf!!!


Uppmärksamma den röda klungan; det är alla bilar som fick stanna i Birkakorset EFTER broöppningen HIHIHI!!


Vi har äntligen fått tillbaka vår balkong. Nu har vi inte haft varken balkong, fönster i köket eller fönster i mitt rum sedan i januari (sinnessjukt tycker jag!!!). Känns underbart nu, för NU är de nästan klara!!! Nu kan man gå i underkläder i köket igen ^^

Kommentarer
Postat av: Johan

haha jag avgudar din skadeglädje över att alla bilar fick rött i birkakorset :D:D

2008-06-17 @ 23:11:40
Postat av: frida

Oj, va nyttigt du har börjat äta då ;-)

2008-06-18 @ 07:52:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0