Klar

Jag blev PRECIS "klar" med en tatuering som jag skissar på till Jocke... tror du inte att scannern ska strejka då eller??? :| Den har aldrig strejkat på det här viset sedan jag installerade rätt programvara på rätt språk (inte holländska).

FAN VAD SUR JAG BLIR!!! Den vill liksom inte alls sammarbeta!!! CP-scanner (förlåt Johan och Jenny, jag vet att jag ska vara glad att jag ens har en scanner!!!)


Allt är inkopplat och allt borde funka precis som vanligt... Någon som kan hjälpa mig???

Kommentarer
Postat av: Crull

avinstallera scannern, installera igen =)Kan också testa att bara koppla ur och i sladden och skaka lite på den samtidigt som du säger Hokus Pokus Ala Kazam :)

2008-06-17 @ 14:20:11
Postat av: Johan

haha mmm :p

2008-06-17 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0