Miljövänligt my ass

De har precis gjort vårat badrtum "miljövänligt"... NOT! Alltså, vattnet i varenda kran spolar jättelöst!!! Innan miljövänligheten smög sig in i lägenheten hade vi ärligt talat VÄRLDENS bästa dusch!!! Strålen var sjukt perfekt hård för mitt hår (mitt hår är väldigt tjockt). Men nu kunde jag lika gärna bli pissad på av ett impotent, halvutvecklat, missanpassat flugfoster... ungefär så mycket känns det att man duschar. Jag blir så jävla PISSED!!! Vattnet bara rinner av håret som om jag skulle vara utrustad med en osynlig plastmössa. Det slutar helt enkelt med att jag står ett helt decenium i den där duschen och slösar på 500 ggr mer vatten än jag gjorde innan... och det känns ju nödvändigt!? NÄ, nu ska jag dra till jobbet. Adjö pissduschlägenhet!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅÅ så det är miljövänliga duschar vi har här hemma... det var ju bra att veta ;)

2008-06-13 @ 08:30:20
Postat av: Johan

hahahahahahahaha

nu ska du lida! 10år har jag haft det, jenny i 21år mohahahahahahahahhaah

2008-06-13 @ 10:36:01
Postat av: Malin

Oja. Jag vill percia mig i naveln, överläppen och sen vill jag göra en tatuering på axeln ;).

2008-06-13 @ 11:49:14
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Helli

helena åxå i 21 år but not anymore!! mohahah!!!

2008-06-13 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0