Om bajssniglarna

Tove säger:
BLÄ!
Tinka - Du är söt som socker, jag som ett äpple... tillsammans är vi äppelmos säger:
visst är det sjukt
Tinka - Du är söt som socker, jag som ett äpple... tillsammans är vi äppelmos säger:
jag trodde inte ens de åt bajs
Tinka - Du är söt som socker, jag som ett äpple... tillsammans är vi äppelmos säger:
och sedan att det var tre stycken
Tinka - Du är söt som socker, jag som ett äpple... tillsammans är vi äppelmos säger:
och olika sorter
Tinka - Du är söt som socker, jag som ett äpple... tillsammans är vi äppelmos säger:
tillsammans
Tinka - Du är söt som socker, jag som ett äpple... tillsammans är vi äppelmos säger:
det känns helt sjukt
Tove säger:
det är ett knytkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0