TRAKASSERAD!!!

Tinka säger:
ERIK!!!
Makire säger:
mm?
Tinka säger:
har du någon gammal skateboard som du inte vill ha längre?
Makire säger:
jag har nog ett par gamla brädor liggandes hemma
Makire säger:
vadååra?
Tinka säger:
ÅÅÅÅH!!! jag letar efter en att provåka på!!
Makire säger:
hemma hos mamma o pappa dvs
Makire säger:
du ska INTE åka skateboard tinka..
Tinka säger:
jag vill lära mig åka skateboard ^^
Tinka säger:
HAHAHHA varför INTE?
Makire säger:
1. Det tar lång tid innan du ens lär dig olla (hoppa med brädan)
Tinka säger:
I know
Makire säger:
2. Du är för rädd för smärta
Tinka säger:
nää det är jag inte!
Makire säger:
3. Du har ganska dålig spänst!
Tinka säger:
varför tror du det?
Tinka säger:
HAHAHHAHA
Tinka säger:
och hur vet du allt detta om mig?
Tinka säger:
vad menar du med spänst?
Makire säger:
4, Du kan fan inte balansera på ett matbord, hur tänkte du dig med en skateboard?  
Tinka säger:
HAHAHHAHAHAHA
Tinka säger:
vad är detta för trakassarier??
Makire säger:
5. All smärta, brutna ben och stygn vill jag inte önska dig som jag gått igenom
Tinka säger:
äääh!!! jag kan ta sånt
Makire säger:
men spänst, för att bli en duktig eller ens en medioker skateboard åkare ska du ju kunna hoppa över en parkbänk stillastående..
Tinka säger:
jag kommer säkert vara försiktigare... inte precis som jag ska göra det professionellt
Tinka säger:
ja
Tinka säger:
vad säger att jag inte har spänst?
Tinka säger:
vad ÄR det ens?
Makire säger:
meh, alltså, smidig i kroppen och har lätt för att hoppa högt, hoppa från höjder.
Makire säger:
osv
Tinka säger:
min gymnastiklärare sa faktiskt till mig att jag hade jättebra avstamp när jag skulle hoppa höjdhopp... bara på tal om ingenting
Makire säger:
Jag tror inte att skateboard är något för dig, hitta någon annan extremsport ?
Makire säger:
paintball ?
Tinka säger:
NEMEN LÄGG AV!
Makire säger:
inlines?

Kommentarer
Postat av: Johan

hahahhaa :D ägd! :D

2008-06-19 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0