Utslitna klackar

Skorna i förra inlägget var fantastiska och sååå fina!!... MEN!!! Jag fick ju söta blåsor av dem också... men det tänkte jag, att det fick jag stå ut med!! MEN!!! Jag hittade två plastploppar i en påse i skokartongen och undrade var det var!! Jag tog ut dem ur den lilla påsen och kom fram till att det var extraklackar!? 'Jaha, det finns visst sådant som extraklackar' tänkte jag! Jag gick för att se om det kanske var meningen att man skulle sätta på dem INNAN man började använda dem. Jag höll upp vänster sko och såg att det redan satt en sådan där och kände att jag kunde andas ut... men så såg jag på HÖGER klack... den ser ut som att någon har pressat den mot en spisplatta!! Fan vad jag är besviken! Finns det ingen kvalitet i saker nu för tiden!? Det ska jag göra imorgon: marschera till Din sko och begära pengarna tillbaka... för så kan det ju liksom inte vara! Man SKA kunna ha ett par skor mer än en gg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0