UUUSCH!

Det är helt cp... sedan typ en vecka tillbaks - kanske mer - har jag känt mig jättebra. Smal och hälsosam och alldeles lätt liksom. Men imorse när jag vaknade så kände jag mig som en jävla val! Helt varm och uppblåst och ful och totalt vedervärdig.

Jag vill bara gråta och slita magen av mig... jag är sjukt megadeppig idag! Det är verkligen hemskt!!!

Jag är så frustrerat att jag har utvecklat en extrem huvudvärk. Jag var tom tvungen att logga ut från msn förut utan att säga till innan till någon av mina konversationer för jag klarade inte att vara kvar. Mamma frågade mig oavbrutet om olika saker eftersom hon har storstädning och jag klarade inte av att svara i flerordiga meningar! Jag tröståt tre middagar på en halvtimma. Detta inkl. blodpuddingen. Jag åt till och med upp det jag lämnade lite senare... tillochmed en bit som jag har tuggat lite på... jag är fan helt jävla STÖRD idag. Jag MÅSTE... någonting... jag vet inte... DÖÖÖ kanske!

Mamma undrar vad det är... jag säger att det inte är någon anledning... ingen idé att berätta för henne... Hon skulle bara göra det värre... även om hon vill väl!

Den här blåvalen ska nog gå ut nu... vara ute ända tills det bli natt... kanske lägga sig och dö i ett hörn i en skog någonstans (överdriver). Men ärligt... mår verkligen helt jävla pisskit!!!

Kommentarer
Postat av: J0Z

VAR MED OCH TÄVLA OM DESIGN UTLOTTNINGEN PÅ MIN BLOGG! LYCKA TILL :D

2008-06-13 @ 21:34:34
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men lilla gumman! =((( imorrn e en ny dag...!

2008-06-14 @ 01:23:29
Postat av: Tove

Nä... fan va jobbigt. Bara så du vet är du snygg, rolig och allt anna än en val... även om du inte ser det för tillfället. Du är bäst! <3

2008-06-14 @ 13:59:14
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Tove

Nä... fan va jobbigt. Bara så du vet är du snygg, rolig och allt annat än en val... även om du inte ser det för tillfället. Du är bäst! <3

2008-06-14 @ 13:59:17
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0